Baby gym

Då var jakten slut!!!
Har jag jagat på blocket och tradera efter ett baby gym till Willjam...
fick mail under helgen av Babyproffsen att de hade veckans erbjudanden.. där fanns ett baby gym... sådant som vi vill ha!!!
nedsatt från 669 till 499kr begagnade går mellan 250- 350kr och de är svåra att hitta...
Det blev ett Laban rätt start Babygym till honom...

Vi var i skurup igår och planerade Weekenden.. glömde min kamera där så de blir bild på den efter helgen!
Willjam verkar vara sådär intresserad av babygymet men takfläkten är mycket mer roande!!

Pratat med Prästen som jag vill ha på dopet idag! otroligt, han kommer ihåg mig... de var 9 år sedan han konfirmerade mig.. Han var ute och gick med hunden så han kunde inte säga vilket datum vi skall ha dopet.. men de blir troligen 23/8.

Annars har jag köpt tjock tröja till Willjam för de har han bara en som passar honom... trist när den är i tvätten eller han kräkt ner den... det blev en röd stickad alfonströja för 99kr och en t-shirt för 39 kr....

I morgon skall Willjam på sitt första läkarbesök..

ha de bra alla! kramizzar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0